دعوت خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نخعی‌راد: متاسفانه چشم‌انداز خوبی از اجماع کاندیدا‌های جبهه انقلاب وجود ندارد | جبهه انقلاب همانند سال ۸۴ پیروز خواهد شد پژمانفر: جلیلی کنار نمی‌کشد | در مورد سرنوشت جبهه انقلاب در انتخابات علم غیب ندارم! ظهوریان: نفس حضور دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف در انتخابات موجب افزایش مشارکت خواهد شد تاریخ و ساعت اولین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا نخعی‌راد: مردم با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنند اخلاقی‌امیری: قهر انتخاباتی دغدغه‌ها را بر طرف نمی‌کند اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور | اسامی نهایی ۴ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری (۷ تیر ۱۴۰۳) ‌ایرانیان مقیم کانادا می‌توانند رأی بدهند ویدئو | توصیه رهبر معظم انقلاب به ملت ایران | هرکس می‌خواهد از نظام حمایت کند فرمانده کل سپاه: امیرعبداللهیان شخصیت معیار در سیاست خارجی و دیپلماسی است فرمانده نیروی قدس سپاه: شهید امیرعبداللهیان صدای رسای مقاومت بود انصراف علیرضا زاکانی از ادامه رقابت انتخاباتی (۷ تیر ۱۴۰۳) نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان: آرای مردم را حق‌الناس می‌دانیم و از آنها پاسداری می‌کنیم ۶۳ شعبه، آماده اخذ رأی از مردم شهرستان طرقبه‌شاندیز در روز انتخابات است مشهد با ۱۹۲۰ شعبه اخذ رأی، بیشترین شعبه را در خراسان‌رضوی دارد | نتایج انتخابات به صورت متمرکز از طریق وزارت کشور اعلام می‌شود + فیلم ادارات ثبت‌احوال سراسر کشور در روز انتخابات، فعال هستند وزیر کشور: تعرفه‌های انتخابات به سراسر کشور ارسال شد
سرخط خبرها

شهادت ۵۴ فلسطینی در غزه | شهادت ۴ کودک بر اثر سوء تغذیه (۲ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۵۱۴۶
  • ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸
شهادت ۵۴ فلسطینی در غزه | شهادت ۴ کودک بر اثر سوء تغذیه (۲ تیر ۱۴۰۳)
منابع درمانی در غزه از شهادت ۵۴ فلسطینی در حملات امروز رژیم صهیونیستی خبر دادند درحالیکه چهار کودک نیز بر اثر سوء تغذیه طی یک هفته شهید شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، منابع پزشکی امروز شنبه اعلام کردند که در حملات امروز ارتش اشغالگر صهیونیستی به نوار غزه تا این لحظه ۵۴ فلسطینی به شهادت رسیدند.

در این حملات ده‌ها نفر نیز زخمی شدند. شمار زیادی از شهدا و مجروحان حملات امروز زن و کودک هستند.

شدیدترین حملات امروز اشغالگران اسرائیلی به مناطقی در شهر غزه از جمله محله‌های شجاعیه، الزیتون، التفاح و اردوگاه الشاطئ بوده است.

شهادت ۴ کودک بر اثر سوء تغذیه طی یک هفته

حسام ابو صفیه مدیر بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه اعلام کرد: تنها در یک هفته، ۴ کودک فلسطینی بر اثر سوء تغذیه به شهادت رسیدند.

وی در یک نشست خبری در شمال نوار غزه گفت: طی ساعات اخیر کودکی دیگر در بخش نوزادان این بیمارستان بر اثر سوء تغذیه جان خود را از دست داده است.

ابو صفیه اظهار داشت که این چهارمین کودکی است که طی هفته اخیر بر اثر سوء تغذیه به شهادت می‌رسد.

وی همچنین خاطر نشان کرد که در دو هفته اخیر، ابتلای بیش از ۲۵۰ کودک دیگر به علائم سوء تغذیه در بیمارستان کمال عدوان تشخص داده شده است.

حسام ابو صفیه هشدار داد که نوار غزه در معرض یک فاجعه بهداشتی واقعی است که از کودکان شروع شده و به بزرگسالان ختم خواهد شد.

وی از نهاد‌های بین‌المللی خواست کمک‌رسانی به شمال غزه را شدت بخشند تا زمینه ورود غذا، آب سالم، سوخت و تجهیزات پزشکی ضروری به این منطقه فراهم شود.  

لازم به ذکر است که از آغاز جنگ در غزه تاکنون بیش از ۴۰ کودک فلسطینی در این باریکه بر اثر گرسنگی و سوء تغذیه به شهادت رسیدند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->